Truca'ns

Com és la meva factura RACCtel+?

Quin és el període de facturació a RACCtel+?

El període de facturació de RACCtel+ comprèn les quotes i els consums entre els dies 22 d’un mes i el dia 21 del mes següent. Per exemple, la factura de RACCtel+ que reps a final de gener correspon al període comprès entre el 22 de desembre i el 21 de gener. 
Rebràs el càrrec al teu compte bancari els últims dies de cada mes. A la secció inicial de la teva factura pots verificar la data de càrrec en compte: “Data de Cobrament”.
Tant se val en quin moment del mes t’hagis unit a RACCtel+. El primer mes només es cobrarà la part proporcional de la quota segons la tarifa que hagis triat. Per exemple, si la teva alta ha estat el dia 10 de gener, l’import que es cobrarà a final de gener correspondrà a les quotes i els consums realitzats des del 10 fins al 21 de gener.

Com és la meva factura RACCtel+?

Com que no volem que tinguis dubtes amb la teva factura de RACCtel+, aquí t’ho expliquem tot. Així ho veuràs en el detall de la teva factura, tant si la reps en format paper com si consultes la teva factura electrònica des de la teva àrea de client.

Capçalera de la factura

A la capçalera de la factura trobaràs les teves dades i a més:
 
  • Dades de factura: Informació sobre la factura, data d’emissió, període facturat i data de cobrament (càrrec al banc)
  • Dades del client: Dades del titular del compte 
  • Domiciliació bancària: Informació del compte bancari sobre el qual s’efectuarà el càrrec. Només se’n mostren els primers dígits per seguretat.
  • Si el vols modificar, pots fer-ho des de la teva àrea de client.
 
 

 Resum i Total a pagar

L’import que apareix com a Total a Pagar coincideix amb el càrrec que farem al teu compte bancari. És la suma dels imports de quotes i consums de:
  • Total Factura”, correspon a les quotes amb IVA facturades dels serveis de telecomunicacions contractats amb RACCtel+ (fix, Internet, televisió, mòbil).
    L’import total dels serveis de comunicacions no electròniques és un concepte de caràcter informatiu que no se suma al total de la factura. Es consideren serveis de comunicacions no electròniques els següents: Serveis de tarifació addicional, Servei de televisió, Lloguer o instal•lació d'equips, programari, antivirus, assistència tècnica…
  • Serveis de tercers i Altres pagaments”, són les quotes que es passen al cobrament per altres serveis contractats, com ara terminals mòbils amb pagament a terminis, assegurances, alarmes, etc. Aquests conceptes ja contenen IVA. 
    A més, en aquest apartat s’ofereix informació de l’import pendent de pagament i de la quota final, si és que n’hi ha.
 

 Detall dels conceptes facturats

Trobaràs informació detallada per a cada producte. 
En aquest apartat, les quotes i els descomptes facturats del producte.  
 
A sota, el resum dels consums d’aquesta línia per tipus, sumant la durada total de les trucades i l’import total. 
 
I, finalment, el detall dels consums que es mostren al resum. Només hi apareixeran aquells consums que tenen cost, és a dir, que no estan inclosos en la teva tarifa. 
Si has fet alguna modificació en els serveis l'últim mes, aquest servei apareixerà en la teva factura dues vegades, cada una per al període durant el qual va estar actiu i amb la tarifa corresponent. Aquest és un exemple d’un canvi de tarifa en una línia.
 
 
Recorda que les tarifes d’altres serveis addicionals contractats amb RACCtel+, com ara assegurances, finançament de terminals i equips amb pagament ajornat, es veuen a la primera pàgina, a l’apartat “Serveis de tercers i altres pagaments”, i que apareixen amb IVA inclòs.

I si trobo algun error en la meva factura?

Sempre intentarem que es facturi pels serveis prestats. Però, si ens comuniques un error en la teva factura, emetrem una factura rectificativa per corregir l’import mal cobrat.
Pot ser una factura negativa, és a dir, per descomptar un concepte mal facturat, o positiva, per facturar alguna cosa que no s’havia fet per error.
En qualsevol cas, l’import a rectificar s’ingressarà/es cobrarà en el mateix període de remesa de la factura (a partir del dia 22 de cada mes), i rebràs una còpia d’aquesta factura, tal com es rep la factura ordinària.

 

Aquesta resposta t'ha estat útil?

Moltes gràcies! Ho tindrem en compte.